Stille Stormen bestaan die?? Ja bij mij wel.
Op dit moment kan ik nog even niets anders doen met mijn weblog om te schrijven zoals het gaat. Misschien gaan die Stille Stormen nog eens liggen en kan ik andere mensen inspireren, kan ik die drempel over die wordt genoemd als: Taboe en/of Stigma doorbreken...... want laten we eerlijk zijn: niemand is toch 'normaal'!?

woensdag 5 februari 2014

Ziek zwak en misselijk

Ik heb mijn blog toch echt nodig de laatste tijd.
Ik blijf wegzakken maar wil dat niet!!
Vanmorgen opgestaan....ziek zwak en misselijk.
Toch weer te veel hooi op mijn vork genomen!!!
Potjandrie wanneer kan ik de goede verhoudingen nou eens vinden!?

en daarnaast:
wanneer wordt me dat eens gegunt!?
Ja ik weet, je bent eigen baas maar soms zijn er omstandigheden
die je het vaak onmogelijk maakt.
Je moet handelen naar de situatie....daar is geen ontkomen aan.

Maar ik moet de situatie naar mijn hand zetten, maar hoe doe je dat???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten