Stille Stormen bestaan die?? Ja bij mij wel.
Op dit moment kan ik nog even niets anders doen met mijn weblog om te schrijven zoals het gaat. Misschien gaan die Stille Stormen nog eens liggen en kan ik andere mensen inspireren, kan ik die drempel over die wordt genoemd als: Taboe en/of Stigma doorbreken...... want laten we eerlijk zijn: niemand is toch 'normaal'!?

dinsdag 18 februari 2014

Bezuinigingen GGZ

Nou had ik gister een afspraak met mijn SPV.
Ik heb daar een leuk en goed contact mee, iets wat ik niet zo gauw heb.
Werd me gister verteld dat haar contract niet werd verlengd bij het GGZ ivm bezuinigingen!!!
'....ok en nu?"...... tja zei ze, ik moet je overdragen naar een ander.
Nou je begrijpt wel dat ik daar niet blij mee ben natuurlijk!
Ik kan niet anders maar toch...........
Maar om het in de SPV stijl te houden: keer het naar een positief iets: zij weet hoe ik in elkaar zit dus zal zeker zorgen dat ik een goede vervangster krijg...............hoop ik


Geen opmerkingen:

Een reactie posten