Stille Stormen bestaan die?? Ja bij mij wel.
Op dit moment kan ik nog even niets anders doen met mijn weblog om te schrijven zoals het gaat. Misschien gaan die Stille Stormen nog eens liggen en kan ik andere mensen inspireren, kan ik die drempel over die wordt genoemd als: Taboe en/of Stigma doorbreken...... want laten we eerlijk zijn: niemand is toch 'normaal'!?

maandag 3 februari 2014

Weer nieuwe medicijnen

Al zo'n 2 maanden zit ik aan de 200mg Seroquel.
Opzich voel ik me er goed door.
Ik neem ze 's avonds om 21:30 uur in, rond 22:00 uur gaat de laptop uit en hang ik nog even lekker met de doggies op de bank.
Het heeft wel even geduurd eerdat ik daar een ritme in kon vinden. Ik ben nou eenmaal een nachtmens.
Maar het gaat steeds beter!! Nu lig ik tussen 0:00 en 0:30 in bed en door mijn elektrische deken zak ik al gauw heerlijk weg in Droomland.


Ik ben vrij rustig... niet down of van de wereld maar ik merk dat ik een tegenslag
(en die heb ik geregeld) niet gauw zie als een 'leven-of-dood'-ervaring.

Ook voor de Life Chart is het mooi! *smile*
De SRT waarde blijft op dit punt mooi steeds op 1 punt hangen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten